نشریه انگلیسی "ایندیپندنت" لیستی از کشورهایی را که گردشگران واکسنه شده می توانند در آنجا بدون محدودیت ها سفر کنند، منتشر کرده است.

نشریه انگلیسی "ایندیپندنت" لیستی از کشورهایی را که گردشگران واکسنه شده می توانند در آنجا بدون محدودیت ها سفر کنند، منتشر کرده است. کشورهای استونی، رومانی، ایسلند و قبرس به همراه گرجستان در این لیست قرار گرفتند.روزنامه نگار "ایندیپندنت" خاطرنشان می کند که محدودیت های پرواز در گرجستان از اول فوریه برداشته می شود،به همین دلیل شرکت های هواپیمایی می توانند پروازهای خود را از سربگیرند و می نویسد: "از اول فوریه جاری، گردشگران بین المللی که دوره کامل واکسن کووید را گذرانده اند ، یعنی دو دوز تزریق کرده اند، درصورت ارائه سند،می توانند به گرجستان سفرکنند.گرجستان اولین کشوری است که  مرزهای خود برای مسافران واکسنه شده کاملاً باز کرد. در صورت واکسیناسیون، دیگر نیازی به انجام آزمایش قبل از سفر و یا در محل نیاز ندارد  و گردشگران مجبور به گذراندن قرنطینه نخواهند شد".

https://imedinews.ge/ge/ekonomika/184891/independent-saqartvelo-pirveli-qvekanaa-romelmats-vaqtsnirebuli-mgzavrebistvis-shezgudva-srulad-mokhsna

کد خبر 3908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =